1. Kolik stojí poštovné?
Základní poštovné stojí 200,- Kč + 15,- Kč balné.
2. Jak se můžu zaregistrovat?
Na pravé straně stránky je sloupec s názvem "PŘIHLÁSIT" kde najdete tlačítko registrace. Po kliknutí na toto tlačítko se zobrazí registrační formulář, ve kterém je nutné vyplnit:
- uživatelské jméno, heslo, jméno a příjmení, adresu, email, telefon a několik dalších (nepovinných) informací.
Po vyplnění všech požadovaných informací klikněte na tlačítko
„ODESLAT“ Po úspěšné registraci můžete začít plně využívat Váš účet.
3. Jak můžu za zboží zaplatit?
Způsoby plateb jsou následujíci:
1. Dobírka (platba při doručení)
4. Jak mohu mou objednávku zrušit?
Chcete-li objednávku zrušit, neprodleně nás kontaktujte na telefonu
CZ +420 607182180 Volat nebo na potvrzeni objednávky, které Vám přišlo na email odpovězte a jako subjekt emailu uveď te "zrušení objednávky"
8. Jak zjistím v jakém stavu je moje objednávka?
Stačí se přihlásit a stav objednávky prověřit na Vašem profilu.
9. Mám se při každém nákupu registrovat znovu?
NE, je velmi důležité, aby jste využívaly pouze jeden účet z důvodu snadnější práce se svým účtem.
Všechny údaje je možné změnit podle potřeby ve Vašem profilu.
10. Proč chcete, abych se zaregistroval?
Chceme, aby tvé další nákupy na euroelectronics.cz byly jednodušší, protože se bude automaticky vyplňovat Vaše adresa bez nutnosti ji pokaždé vyplňovat znovu.
12. Jaké má výhody být zaregistrovaný na Euroelectronics.cz?
Registrace Vám umožňuje nakupovat 24 hodin denně, možnost sledovat Vaše současné i minulé objednávky a upravovat Vaše údaje online, bez nutnosti nás kontaktovat.
13. Zapomněl jsem svoje heslo nebo uživatelské jméno.
Na pravé straně stánky je sloupec s názvem "PŘIHLÁSIT" s ikonkou ztráta hesla. Zde vyplníte svoji emailovou adresu, kterou jste vyplnily v registraci a na tuto adresu ti přijde Vaše heslo a uživatelské jméno.
14. Jak vás můžu kontaktovat?
Kontaktovat nás můžete na čísle
CZ +420 723846642 Volat . Dále nás můžete kontaktovat na e – mailu
info@euroelectronics.cz