Obchodní a dodací podmínky

Nákupní řád

1. Všechny Vámi podané objednávky jsou brány jako závazné. Objednávku je možné zrušit telefonicky na
+420 607 182 180
, popř. emailem a to odpovědí na potvrzení Vaší objednávky, které jste obdrželi na Váš email s uvedením předmětu „storno objednávky“. Stav všech Vašich objednávek můžete sledovat po přihlášení ve Vašem profilu.

2. Podáním objednávky potvrzujete souhlas s tímto nákupním řádem a zároveň s dodacími, platebními a reklamačními podmínkami nakupovaných výrobků.
Uvedením vaší e-mailové adresy souhlasíte se zasíláním informací o novinkách a aktuálních nabídkách. V případě nesouhlasu odpovězte na e-mail nezasílat.

3. Vaší objednávku Vám potvrdíme formou e-mailové zprávy, která Vám bude doručena na adresu uvedenou ve Vaší registrační složce. Případně telefonicky na telefon, který jste uvedli v registraci. V ceně zboží není uvedeno dopravné a balné - je vždy vyčísleno v celkové ceně objednávky.

4. Cena za dopravné  150,- vč. DPH je stejná po celé ČR. Balné 15,- vč.DPH.  Maximální doba dodání je 5 pracovních dnů. Při nákupu nad 30 000,- CZK včetně DPH se nezapočítává poštovné a balné.

5. Zrušení objednávky ze strany kupujícího
Objednávku je možno stornovat bez jakýchkoliv sankcí v den jejího odeslání.
V případě, že zboží není k dispozici skladem a prodávající není schopen jej odeslat do 5 pracovních dnů (pokud není uvedena jiná dodací doba), je povinen na tuto skutečnost upozornit kupujícího a sjednat s ním náhradní termín. Pokud však prodávající není schopen odeslat zboží do 10 pracovních dnů od obdržení objednávky, má kupující právo svou objednávku jednostranně zrušit. Rovněž v případě, kdy prodávající kupujícího neupozorní, že zboží nebude moci odeslat do 5 dnů od obdržení jeho objednávky (pokud není uvedena jiná dodací doba), má kupující po uplynutí této doby právo svou objednávku zrušit.

6. Zrušení objednávky ze strany provozovatele obchodu
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- zboží je dlouhodobě nedostupné
- cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena
V případě, že nějaká tato situace nastane,bude prodávající kupujícího kontaktovat emailem nebo telefonicky a následně se s kupujícím domluví další postupu (náhrada objednaného zboží, zrušení celé objednávky, ....).

7. Převzetí zboží
Kupující je povinen na základě objednávky objednané zboží převzít a zaplatit. V případě nesplnění této povinnosti je prodávající oprávněn požadovat po kupujícím náhradu prokazatelně vynaložených nákladů (cena přepravy). Tato povinnost se nevztahuje na viditelné poškození zásilky (viz.níže).

Pokud je zboží doručeno pomocí služeb České pošty má kupující možnost převzetí od poštovního doručovatele nebo v prostorách pošty.
Převzetí od České pošty nebo PPL (platí i pro jiné dopravce):
Kupující je povinen bezprostředně při dodání překontrolovat spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost fólie, poškození krabice) podle přiloženého přepravního listu a odmítnout převzetí neúplné nebo poškozené zásilky. (Někteří dopravci umožňují také překontrolování vnitřku zásilky)

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu info@euroelectronics.cz sepsat s dopravcem škodní protokol a tento do 24 hodin zaslat faxem nebo e-mailem prodávajícímu. Pokud je kupujícím převzetí zásilky stvrzeno podpisem v dokladech dopravce, na dodatečné reklamace neúplnosti nebo poškození dodávky není žádný nárok.

8. Vrácení zboží bez udání důvodu:
V souladu se zákonem č. 367/2000 ze dne 14. září 2000 má kupující právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží v případě, že zboží objednal prostřednictvím některého prostředku komunikace na dálku (jinak než osobně). Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, je nutno postupovat podle níže uvedených podmínek a to v daném pořadí:
1) Kupující odešle e-mail na adresu infozavináčeuroelectronics.cz nebo dopis s textem: „Chci jednostranně odstoupit od smlouvy ze dne DD.MM.RRRR č. (číslo faktury) a požaduji vrácení uhrazené částky za zboží na účet číslo:…………………...". Datum a podpis. (Prodávající nenese žádnou zodpovědnost při špatném uvedení čísla účtu kupujícím)
Upozorňujeme spotřebitele, že při odstoupení od smlouvy musí prodávající zboží obdržet nejpozději 14.den od převzetí plnění (dodání zboží). Nestačí pouze 14.den od převzetí plnění, takové odstoupení od smlouvy odeslat.

2) Kupující zboží doručí na adresu prodávajícího spolu s přiloženou kopií výše uvedeného dopisu.
Zboží odesílané a doručené zpět na adresu prodávajícího, musí být v původním nepoškozeném obalu, musí být nepoškozené, nejevící známky užívání, kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) a s kopií dokladu o koupi.

Zboží zaslané kupujícím (z titulu odstoupení od smlouvy) formou dobírky nebude prodávajícím převzato.
Doporučujeme Vám zásilku se zbožím pojistit.

Možnost odstoupit od smlouvy ve 14ti denní lhůtě se nevztahuje:
a) na poskytování služeb, jestliže s jejich plněním bylo s jeho souhlasem započato před uplynutím lhůty 14 dnů od převzetí plnění,
b) na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli dodavatele,
c) na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu, jakož i zboží, které podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání,
d) na dodávku audio a video nahrávek a počítačových programů, porušil-li spotřebitel jejich originální obal,
e) na dodávku novin, periodik a časopisů,
f) spočívajících ve hře nebo loterii.

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží, prodávající peníze za zboží zašle převodem na účet kupujícího a to nejpozději do 30 pracovních dnů po fyzickém převzetí zboží (běžně však vracíme už do 3 pracovních dnů).

V případě nesplnění některé z výše uvedených podmínek nebude prodávající moci akceptovat „odstoupení od smlouvy“ a zboží bude vráceno na náklady kupujícího zpět. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu případné další vzniklé náklady.

9.Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku/fakturu. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.“


Reklamační řád

1. Pro zákazníky, kteří nakoupili produkty před říjnem roku 2007 a chtějí uplatnit reklamaci produktu, a nemají originální záruční list pouze záruční list potvrzený společností 1.Dejvická spol.s.r.o., se musí obrátit na pana Javůrka (písemně nebo telefonicky). Reklamaci vyřídí k vaší spokojenosti.

2.. Kupující je povinen dodané zboží ihned zkontrolovat bez zbytečného odkladu a o případných zjištěných závadách informovat prodávajícího nejpozději do 3 dnů a to písemnou formou (e-mail), nebo telefonicky na tel.
+420 607 182 180,
aby mu byly předány informace o dalším postupu. V žádném případě nepřebírejte porušené zásilky!!!

3. Pokud by závada byla způsobena naší stranou, bude Vám zboží v odpovídající kvalitě obratem dodáno na naše náklady, popř. navrácení finančních prostředků v nejkratší možné době.

4. V písemném oznámení kupující uvede zjištěné závady (druh, čím se projevují, atd.) a odešle jej na adresu reklamace@euroelectronics.cz nebo poštou na adresu: euroelectronics.cz, Sídliště 595, Dobrovice 294 41

5. V případě komplikací je možné kontaktovat našeho operátora na čísle +420 723 846 642, nebo na e-mailové adrese reklamace@euroelectronics.cz

6. Prodávající se zavazuje informovat kupujícího nejpozději do 3 dnů od obdržení reklamace o stavu a vyřízení. U většiny zboží jsme pouze jeho prodejci, a tak je nutné zaslat reklamované zboží na posouzení jeho výrobci, nebo dovozci. Maximální doba pro vyřízení Vaší reklamace je 30 dní.

7. Euroelectronics.cz nezodpovídá za problémy vzniklé nesprávným použitím v rozporu s nákupním řádem, nebo porušením doporučené údržby konkrétního výrobku.

8. Na veškeré nabízené zboží je poskytována záruka v délce 24 měsíců od datumu nákupu. Pokud není uvedeno jinak.

9. Žádné zásilky, které posíláte na adresu euroelectronics.cz, nesmí být poslány na dobírku! Tyto zásilky euroelectronics.cz nepřevezme.


Názory a připomínky


Veškeré názory a připomínky posílejte na info@euroelectronics.cz
developed by Brainweb.cz
nahoru

Adresa:

Euroelectronics.cz
Jana Klemešová - Euroelectronics.cz
Sídliště 595 (po dohode možnost osobního odběru)
Dobrovice, Mladá Boleslav
294 41

Tel.: +420 607 182 180
E-mail: info(zavináč)euroelectronics.cz
IČ: 87687208
DIČ: CZ7353230940
Přihlášení 

Registrace
Ztráta hesla

Máte zájem o kurz potápění, nebo o vybavení?
happy divers logo
Škola potápění, cestovní agentura.

Ask designers
Design and branding